عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: در مرحله دوم واریز مطالبات گندم کاران پرداخت پنج هزار میلیارد ریال به آن‌ها آغاز شد.

پرداخت ۵۰۰۰ میلیارد ریال مطالبات گندم کارانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،محمود شایان گفت: در مرحله نخست پرداخت مطالبات گندم کاران که در سال جاری انجام شد پنج هزار میلیارد ریال توسط بانک ملی به حساب آن‌ها واریز شده بود.

وی اضافه کرد: با اتمام مرحله دوم واریز مطالبات کشاورزان گندم کار کشور مجموع پرداختی به آن‌ها به ۱۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

شایان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور، رسالت حوزه بانکی بسیار سنگین‌تر است ادامه داد: امروز کار‌ها با ریسک پذیری قابل اجراست و این ریسک باید توام با حق تشخیص، نظارت و با هدف کمک به مردم باشد.

وی ادامه داد: باید منابعی که مردم از بانک‌ها در اختیار گرفته اند به نحو درست و بجا برای اشتغال نسل جوان هزینه کنند و هیچ کس اجازه ندارد منابع دریافتی از بانک را خارج از اشتغال و به سمت بازار واسطه گری ببرد.

شایان ادامه داد: حجم معوقات تسهیلات خرد که توسط مردم دریافت شده به مراتب از حجم یک تسهیلات کلان پایین‌تر است که این موضوع ایجاب می‌کند در پرداخت تسهیلات خرد به مردم اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در تسهیلات خرد مردم برای حفظ اعتبار خود نسبت به پرداخت و بازگشت سرمایه بانک مصمم هستند که این ظرفیت ایجاب می‌کند برای تسهیلات پرداختی به آن‌ها اعتماد بیشتری به مشتریان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

پرداخت ۵۰۰۰ میلیارد ریال مطالبات گندم کاران آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.