۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بهره برداری از فاز اول خط دو مترو اصفهان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یکی از لوایح چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز یکشنبه  مربوط به استفاده شهرداری از ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بهره برداری از فاز اول خط دو مترو اصفهان بود که به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید.

تنها راه روشن نگه داشتن چراغ پروژه‌های عمرانی اوراق مشارکت است

فتح‌الله معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  همچنین در خاتمه این بخش اذعان داشت:‌ استفاده از اوراق مشارکت را در زمان کنونی تنها راه روشن نگه داشتن چراغ پروژه‌های عمرانی در شهر است.

دقت بیشتری بر روی توسعه مدل های حمل و نقلی داشته باشیم

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با توجه اینکه هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو با توجه به نوسانات ارز به یک هزار میلیارد تومان رسیده است ، ضروری است دقت بیشتری بر روی استفاده و توسعه مدل های حمل و نقلی در شهر اصفهان داشته باشیم.

نصیر ملت، تصریح کرد: تغییرات متعدد خط یک و دو بیانگر لزوم بازنگری بر اساس توسعه شهر و نیازهای شهروندان در مطالعات خطوط مترو است.

وی در ادامه تاکید کرد: تسریع در واگذاری مجتمع های تجاری در ایستگاه های مترو اصفهان الزامی است چراکه از این ظرفیت درآمد خوبی را به همراه دارد.

با بازنگری مطالعات خطوط مترو اصفهان موافقم

معاون امور اقتصادی و مالی شهرداری اصفهان نیز در این خصوص از اختصاص این ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق پیشنهادی برای بهره‌برداری مترو از زینبیه تا میدان قدس خبر داد و افزود: ریالی از این اوراق را نمی توان برای فاز دوم هزینه کرد.

مرتضی طهرانی، از اعلام موافقت خود در خصوص بازنگری مطالعات خطوط مترو اصفهان خبر داد و گفت: شورای شهر بودجه استفاده از مشاور برای انجام این کار را تصویب کند تا بتوان مطالعات را بازنگری کرد.

 

انتهای پیام /س

 

 

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار