دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: ثبت نام دانشجویان برای پیاده روی اربعین از امروز یک شنبه ۸ مهرماه آغاز شد.

امروز؛آغاز ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشجویان برای پیاده روی اربعینعلی بهرامی دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشگاهیان برای پیاده روی اربعین، گفت: ثبت نام به صورت یک پارچه از امروز یک شنبه ۸ مهرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: امسال با رایزنی‌های صورت گرفته با نظام وظیفه، تصمیم گرفته شد دانشجویان با وارد کردن کدملی و کد سخا (که از دفاتر پلیس+۱۰ اخذ می‌شود) به سامانه نظام وظیفه، درخواست مجوز خروج خود را ثبت کنند.

دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان افزود: در بخش وثیقه مالی دانشجویان می‌توانند در کنار پرداخت بصورت نقدی مبلغ ۳ میلیون تومان، گزینه ضمانت سازمانی (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) را انتخاب کنند تا ستاد ملی دانشگاهیان و بسیج دانشجویی به عنوان شبکه این کار ضمانت سازمانی را در کل کشور انجام دهد.

بهرامی تصریح کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه ستاد اربعین دانشگاهیان و ثبت اطلاعات، ضامن و تحویل مدارک به دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور پس از نهایتا ۴۸ساعت پیامکی دریافت می‌کنند که کد اعتباری ۳ میلیون تومانی صادر شده است.

پس از این مراحل با مراجعه به سامانه (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) و وارد کردن آن در گزینه کد سخا نظام وظیفه، خروجشان را نهایی کنند؛ در واقع این کد اعتباری کار ۳ میلیون تومان وثیقه نقدی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

شرایط خروج دانشجویان برای پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار