مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی مقابل السد داریم اما باید مشکلات را کنار بگذاریم و فدای تیم شویم.

مصطفی قنبرپور، مدیر  تیم فوتبال  پرسپولیس ایران  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش برای دیدار با السد قطر بیان کرد: پس از برگزاری بازی با استقلال، بازیکنان 2 روز ریکاوری کردند و امروز ( یکشنبه ) راس ساعت 11:45 دقیقه به سوی قطر پرواز می کنیم و آماده بازی با السد خواهیم شد. امروز ساعت 18 به وقت محلی در دوحه تمرین می کنیم و فردا ( دوشنبه ) هم آخرین تمرین مان را در زمین اصلی برگزار و سپس آماده بازی می شویم. تمام فوتبالدوستان شرایط 4 تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را می دانند و نمی توانیم بگوییم  السد قطر تیم ضعیفی است. پرسپولیس با تمام مشکلاتی اعم از نداشتن بازیکن، مصدومیت، محرومیت و ... مواجه است اما پرسپولیس همیشه قدرتمند است و تیمی هم که برانکو آماده کرده است، یک دست بوده  وقطعا با تمام توان در قطر حاضر می شویم.

امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه جاسم بن حمد، بازی منطقی را انجام دهیم

او افزود: حضور نداشتن کمال کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل محرومیت و محسن ربیع خواه و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت تاثیرگذار است اما اتفاقی است که رخ داده است و پس از پشت سر گذاشتن چند بازی فشرده، در دوحه ریکاوری ذهنی و بدنی خواهیم کرد و برانکو با بازیکنان صحبت خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه جاسم بن حمد، بازی منطقی را انجام دهیم و بدون  توجه به حواشی و احساس، 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم و بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. در دور برگشت هم به امید خدا و  با حضور چشمگیر هواداران در ورزشگاه آزادی، برد را بدست می آوریم.

سید جلال حسینی به دیدار مقابل السد می رسد

قنبرپور در مورد مصدومیت سید جلال حسینی گفت:  سید جلال را تحسین می‌کنم، چرا که با توجه به سن و سابقه‌ای که دارد، با تمام وجود برای تیم بازی می‌کند و همیشه در تمرینات و ... نفر اول بوده است. مطمئن هستم بازهم سید جلال با تمام غیرتی که دارد، در زمین حضور می‌یابد و به بازیکنان انگیزه، روحیه و ... می‌دهد و مطمن باشید، حسینی در سخت‌ترین شرایط هم تیمش را تنها نمی‌گذارد و بازی می‌ کند.

باید مشکلات را کنار بگذاریم و فدای تیم شویم

مدیر تیم پرسپولیس ایران در رابطه با مشکلات مالی برخی بازیکنان و ناراحتی آنها خاطرنشان کرد: مشکلات عدیده همیشه گریبانگیر باشگاه پرسپولیس بوده است. دیروز ( شنبه ) 3 بازیکن تیم به باشگاه مراجعت کردند و گرشاسبی، مدیرباشگاه با آنها صحبت کرد و من در جلسه نبودم اما مشکلات حل می شود. شرایط باشگاه سخت است و هر لحظه مشکل جدیدی بوجود می آید اما بازیکنان همدل هستند و اکنون درجایی هستیم که باید مشکلات را کنار بگذاریم و فدای تیم شویم. بازیکنان شرایط تیم را می دانند و تمام تلاش شان را می کنند تا یک افتخار دیگر برای پرسپولیس به ارمغان بیاورند و دست پر از قطر باز گردند.

او درباره شایعه گم شدن اتوبوس باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از جریان این موضوع اطلاعی ندارم و تمام تمرکزم روی تیم است تا مشکلات بازیکنان و کادرفنی را حل کنم.

در تمرینات امروز و فردا در قطر، ترکیب تیم مشخص خواهد شد

مدیر تیم پرسپولیس ایران ادامه داد: موضوع تاکتیکی و چیدن نفرات در زمین برعهده برانکو و کادرفنی تیم است و به طور قطع در 2 روزی که در قطر برگزار خواهیم کرد، ترکیب تیم مشخص خواهد شد. تمام موضوعات تاکتیکی و تیمی مبنی بر اضافه شدن بازیکن به تیم یا جابجایی بازیکنان در تمرینات امروز و فردا مشخص خواهد شد و مطمن باشید، برانکو مربی باهوش و با تجربه ای است و تلاش می کنیم تا با توجه به اینکه در زمین حریف بازی می کنیم و چند بازیکن اصلی را در اختیار نداریم، نه 100 درصد بازی تدافعی اما کنترل شده در زمین حضور می یابیم و بازی منطقی انجام خواهیم داد. 

تلاش می کنیم تا ابتدا در قطر گل نخوریم

قنبرپور در پایان گفت: واقعیت این است که باید در ابتدا تمام تلاش  مان را کنیم تا در قطر گل نخوریم و سپس اگر فرصتی بدست آمد، بتوانیم گلزنی کنیم. در بازی مرحله قبل مقابل الدحیل هم ابتدا گل دریافت کردیم اما به بازی برگشتیم و جبران کردیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که در قطر همان پرسپولیسی که همه می خواهند باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. از همه هواداران مان تشکر می کنم که در طول 90 دقیقه فقط تیم را تشویق کردند و کاری انجام دادند که حریفان مقابل ما زانو بزنند.


بیشتر بخوانید:

قنبرپور: دربی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست

ساعت پرواز پرسپولیس به دوحه مشخص شد/ سید جلال به دیدار مقابل السدقطر می‌رسد

برانکو:هوادران انتظار دارند ما در کهکشان اول باشیم/فلسفه هجومی تیم پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
خدایش چرابه پرسپولیس کمک مالی نمیکنید خداروخوش نمیادچرانبایدازتیمی که میخوادواسه کشورمون افتخاربیاره حمایت کنیم
آخرین اخبار