رئیس دادگستری شوش گفت: 3 فقره پرونده مهم درگیری در این شهرستان به صلح و سازش ختم شدند.

صادق جعفری چگنی، رئیس دادگستری شوش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر این شهرستان با تلاش و کوشش فراوان توانستند 3 پرونده مهم با موضوع درگیری مسلحانه بین چند طایفه را به صلح و سازش ختم نمایند.

وی اذعان داشت: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر این شهرستان توانستند پرونده های مذکور با موضوع درگیری مسلحانه بین چند طایفه را پس از برگزاری چندین جلسه و پیگیری های مستمر که یکی طایفه ها درگیر در استان ایلام بود منتهی به صلح و سازش نمایند و بین این چند طایفه برادری و اخوت ایجاد کنند.

جعفری چگنی اصلاح ذات البین و صلح و سازش بین طرفین متخاصم را از وظایف ذاتی شورای حل اختلاف عنوان و اظهار کرد: حضور به موقع اعضاء شورای حل اختلاف شوش سبب جلوگیری از تلفات مادی و معنوی بیش تری بین این چند طایفه شد و این نهاد مردمی نقش بسزایی در پیشگیری از جرم در جامعه داشته و باید مورد حمایت بیش تری قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

پرونده های درگیری مسلحانه مختومه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم بابایی الاسوند
۱۰:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب و خسته نباشید . بنده در حالت جسمی مناسب نیستم و خلاصه عرض میکنم . بنده پارسال چندین بار به قصد کشت مورد حملات شدید قرار گرفتم و هر چندین بار حجاب بنده برداشته شد . عینکم رو خورد کرد و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شد . بنده با کلی سند و مدرک و پیام های تهدید به مرگ و شاهد و دوربین مداربسته و اعتراف خودش در حضور قاضی و اینکه پرونده کوچکترین نقصی نداشت و متهم با این پرونده سنگین حتی بازداشت نشد و ماشین ایشون پارکینگ نرفت و بنده به خاطر حملاتی که وارد شده پنج مهره کمرم بشدت آسیب دیده و توان راه رفتن ندارم . در ساعت های مختلف میومد نامه میزاشت زیر در خونه و فرار میکرد . حکم ایشون صادر شد به جرم شلاق و حبس و جریمه نقدی و تبعید به سیستان و بلوچستان و به خاطر رعب و وحشت حق کار کردن هیجا ندارن و قاضی کیفری لطف کردن و کلا محکومش کرد ولی رفتم برای مامور برای دستگیری ایشون ولی قاضی و منشی از شرایط جسمی و روحی من خبر داشتند و میدیدن با کمری خورد شده و مادرم سرطان داره و پدرم فوت شده با عجله که سریع سریع سریع امضا کن باید بریم جلسه داریم و امضا کن و سه روز دیگه بیا مامور میدم برو دستگیرش کن و من سه روز بعد رفتم واسه مامور ولی منشی با حالت بی ادبانه و پرخاشگری گفت تو مگه زندگی نداری هر دیقه اینجایی و من هم گفتم خودتون گفتین سه روز دیگه بیا و من هم اومدم. بعد منشی گفت رضایت دادی و من مختومه کردم . سریع با دادستان ملاقات کردم متاسفانه همکاری نکردن. پرونده ای که کوچکترین نقصی نداشت مختومه شده و من رفتم واسه مامور برای دستگیری ایشون پس چرا از من رضایت گرفتن . اینقدر با عجله رضایت گرفتن پرونده کلاسه رو فراموش کردن ننوشتن و سریع مختومه کردن که من کاری نتونم انجام بدم . من یه دختر بختیاری و مسجدسلیمانی هستم و کسی رو ندارم کمکم کنه . عاجزانه درخواست کمک دارم و نزارید حقم پایمال بشه .
آخرین اخبار