دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های استاندار بوشهر مشکل سوخت شناور‌های سنتی استان بوشهر حل شده است.

حل مشکل سوخت شناور‌های سنتی استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی  در نشست بررسی تامین سوخت شناور‌های سنتی تجاری و سفاری استان بوشهربا اشاره به تدوین و تصویب آیین‌نامه دولت در زمینه نرخ سوخت شناور‌های تجاری افزود: براساس آیین نامه دولت مقرر شد سوخت شناور‌های تجاری و سفاری زیر ۵۰۰ تن در آب‌های داخلی براساس قیمت داخلی محاسبه شود.

وی بیان کرد: در این زمینه، کارگروه ویژه‌ای با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی میزان مسیر و مسافت حرکت شناور‌ها را به‌طور میانگین ۷۰ به ۳۰ یعنی ۷۰ درصد در آب‌های داخلی و ۳۰ درصد در آب‌های بین المللی تعیین کرده است، که به زودی بر روی سامانه قرار می‌گیرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر با تاکید بر نصب ردیاب بر روی شناور‌ها، تصریح کرد: در آینده یکی از الزامات تحویل سوخت شناور‌ها براساس سامانه ردیاب است که این مهم در آیین نامه هیئت دولت پیش بینی شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مکلف است در زمینه نصب ردیاب بر روی شناور‌ها اقدام کند و لنج‌داران هم متعهد می‌شوند برای نصب سامانه ردیاب همکاری کنند.

انتهای پیام/م

مشکل سوخت شناورهای سنتی استان بوشهر برطرف شد

برچسب ها: حقوق شهروندی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.