یک فعال سیاسی در رابطه با بی مسئولیتی اصلاح‌طلبان نسبت به عملکرد دولت گفت: آنان باید پاسخگوی رفتارهای خودشان باشند و بهای آن را بپردازند.

اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از روحانی را بپذیرندحسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ناامیدی اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت و هجمه آنان به مجلس برای شانه خالی کردن از مسئولیتی که در حمایت از روحانی بر دوش دارند، گفت: بار‌ها گفتیم که اگر کسی مورد حمایت یک جریان سیاسی یا جناح سیاسی قرارمی‌گیرد، آن جناح باید پاسخگوی نتایج آن انتخابات هم باشد.

وی در این باره افزود: اگر جناحی فردی را معرفی کرده و در رقابت‌ها پیروز شده، باید پاسخگوی عملکرد آن فرد بمانند در غیر این صورت با بی‌مسئولیتی فردی را به جامعه معرفی کردند که توانایی اجرای کارهایش را نداشته است.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: برخی از کسانی که در ریاست جمهوری یا مجلس به کمک شخصیت‌ها و جریانات سیاسی می‌آیند، اما بعد خودشان را نسبت به عملکرد دولت مبرا می‌دانند؛ که این مساله باعث بی اعتمادی مردم نسبت به جریان‌های سیاسی می‌شود.

دبیرکل حزب سبز تاکید کرد: وقتی دولت وابسته به احزاب و گروه‌های سیاسی خطایی انجام می‌دهد و آن جناح حاضر به پاسخگویی در این رابطه نیست؛ نشان می‌دهد که احزاب ما جوابگوی رفتار‌های خودشان نیستند که باعث فرار مردم از جریان‌های سیاسی خواهد شد.

شایان ذکر است که اصلاح طلبان با ناامید شدن از عملکرد دولت در تغییر وزرا و انتخاب افراد شایسته، بار سنگینی را متحمل شدند و اکنون با هجمه به استیضاح‌های صورت گرفته در مجلس خواهان کم کردن این بار از دوش خود هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار