بیات نژاد گفت: در استان تهران ۷۰ مرکز شبانه روزی سالمندان وجود دارد و ۴ هزار و ۸۱۰ نفر در این مراکز خدمات دریافت می کنند.

سالمندان بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز(شنبه) به مناسبت روز سالمند در مراسم گرامیداشت پیشکسوتان و مدافعان حقوق سالمندان، داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: سالمندی یکی از واقعیت های زندگی بشر است که این مسیر در زندگی ناتوانی و بیماری تلقی نمی شود.

وی با بیان اینکه در کشور ما سالمندان بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند، بیان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر دبیرخانه سالمندان در سازمان بهزیستی کشور تشکیل شد تا به این افراد خدماتی ارائه دهند.

بیات نژاد ادامه داد: در استان تهران ۷۰ مرکز شبانه روزی سالمندان وجود دارد و ۴ هزار و ۸۱۰ نفر در این مراکز خدمات دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در این مراکز نباید تنها نگاه مراقبتی به سالمندان داشت، عنوان کرد: باور ما بر این است که هر فرد تا زمانی که در قید حیات است باید در نهایت عزت و توان مندی مسیر زندگی خود را طی کند.

وی افزود: در مراکز شبانه روزی استان تهران علاوه بر خدمات مراقبتی، بهترین خدمات روان شناختی، گفتار درمانی، کاردرمانی و فیزیوتراپی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت ما در استان تهران توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق است، تاکید کرد: سازمان بهزیستی در عرصه خدمات رسانی رتبه برتر را از بین تمام دستگاه های دولتی کسب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار