مدیر امور اداری و رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبرداد.

میر جمال ساداتی؛ مدیر امور اداری و رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:مسابقه دارت آقایان همکار شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان و ادارات تابعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن ورزشی شهید میر مسلم موسوی سازمان با حضور ۲۵ نفر از همکاران برگزارشد.

ساداتی افزود: در مسابقات رشته شنا آزاد ۵۰ مترنیز که با حضور ۱۶ نفر از آقایان برگزارشد، به ترتیب محرم عبداله زاده از مدیریت امور مالی، علیرضا همدمی و ابراهیم نعمانی از مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه نیز به ترتیب حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم در رشته شنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقه تیراندازی و شنا آزاد ۵۰ مترنیز بین ۳۶ نفر از بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و در این دوره از مسابقات در رشته شنا خانم‌ها به ترتیب مریم حیدروند و گلشن خلیل زاده از مدیریت امور اداری و فرین نیکرو از معاونت برنامه ریزی سازمان موفق به کسب رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

ساداتی ادامه داد: در رشته تیر اندازی نیز خانم‌ها گلشن خلیل زاده و میترا ایمانی از مدیریت اموراداری و الهام مقیمی از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام/ س خ

برگزاری مسابقات ورزشی در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.