رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: ۸۰ درصد هدر رفت آب در ۱۷ روستا استان با اجرای سیستم مدیریت فشار کاهش یافته است.

کاهش هدررفت آب در روستاهای همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد انصاری، رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان همدان به کار گرفته شدن سیستم مدیریت فشار در ۱۷ روستای استان اشاره کرد و افزود: این سیستم در روستاهایی که فشار شبکه آبرسانی بالاست و یا با تعدد حوادث مواجه هستند، در راستای مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب اجرا شده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این سیستم در روستاهای هدف،هدر رفت آب 80 درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه به کارگیری سیستم مدیریت فشار از سال ۹۶ در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گرفت، یادآورشد:سیستم مذکور در حال حاضر در روستاهای شورین، دهنو، جوزان، چنار سفلی اجرایی شده و تا پایان سال، ۲۰ روستای  دیگر نیزدر دستور کار هستند.

انصاری ادامه داد: سیستم مدیریت فشار تنها به منظور کنترل فشار، شناسایی نشتی ها، کنترل حوادث احتمالی و کاهش هدر رفت آب اجرایی می شود و تا کنون نیز در این رابطه ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

کاهش 80 در صدی هدر رفت آب در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.