استاندار قزوین از بررسی موضوع کلنگ زنی سرویس بهداشتی با نام شهدا و دفاع مقدس در محمدیه و برخورد با خاطیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در خصوص کج‌سلیقگی در انتخاب بنری که آئین کلنگ‌زنی افتتاح سرویس بهداشتی پارک تمدن را به کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ارتباط داده است ،گفت:باید پس از بررسی  موضوع با عوامل آن برخورد شود.

استاندار افزود : «وظیفه همه ما پاسداری از خون‌های پاک شهیدان سرافراز ایران اسلامی است».

روز پنج شنبه پنجم مهر چند طرح شهرداری محمدیه کلنگ زنی شد که بنر «آیین کلنگ زنی ساخت یک باب سرویس بهداشتی در بوستان تمدن »خبر ساز شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

در بالای بنر تبلیغاتی این طرح، کنگره ملی سه هزار شهید استان و در سمت چپ آن عکس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کلمه دفاع مقدس درج شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین در پائیز امسال برگزار شود؛ بر همین اساس کمیته‌های مختلفی در این زمینه توسط نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف استان قزوین برنامه‌ریزی و سازماندهی شده و در حال فعالیت هستند.

این تقسیم کار با هدف برگزاری این کنگره با نیت یاد و گرامیداشت ۳۰۰۰ شهید استان انجام شده است که انصافا تاکنون اقدامات قابل تقدیری انجام شده است.

اما نکته‌ای که مطرح است و گه گاه با مشاهده آن دل مردم را به درد آورده است این است که این نهاد‌ها و دستگاه‌های مسؤول هر اقدام پیش و پا افتاده و حتی فعالیت‌های روزمره دستگاه خود را در راستای کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ارائه می‌دهند.

در بدترین اقدام و با کج‌سلیقگی مسؤولان استان قزوین، بنری توسط شهرداری محمدیه با هدف اطلاع‌رسانی آئین کلنگ‌زنی احداث سرویس بهداشتی بوستان تمدن و با درج عنوان کنگره ۳۰۰۰ شهید استان در سطح شهر محمدیه منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/پ

 

برخورد با عوامل نصب بنر اشتباه

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.