عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود کالا‌ها مصنوعی است.

کمبود کالا‌ها مصنوعی است/مراقب باشیم خودتحریمی صورت نگیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با تورم افسارگسیخته روبرو هستند و شاهد کمبود مصنوعی کالا‌ها هستیم، در حالی که می‌دانیم کمبود واقعی در کشور وجود ندارد.

کریمی با تأکید بر لزوم تأمین کالا‌های ضروری افزود: مردم تحت فشار مضاعف اقتصادی هستند این در حالی است که کمبود واقعی کالا در بازار وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی توجه لازم به تأمین کالا‌های اساسی داشت، اما با توجه به مخالفت دولت جلوی تصویب این طرح گرفته شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نوبخت  در زمانی که سخنگوی دولت بود، از ارائه بسته حمایتی خبر داده، اما همچنان از این بسته خبری نیست.

مراقب باشیم خودتحریمی صورت نگیرد

وی بیان کرد: لازم است در شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی بر تولیدکنندگان اعمال نشود و در امور مالیاتی مراعات تولیدکنندگان و کسبه را داشته باشیم تا خود تحریمی صورت نگیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به افزوده نشدن قیمت نان در دو سال پیاپی افزود: به تازگی مشکلات جدی برای نانوا‌ها ایجاد شده که انتظار می‌رود با حفظ حقوق مصرف‌کننده برای جبران هزینه‌ها راهکار مناسبی ارائه و هزینه نانوایی‌ها جبران شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.