فجر سپاسی و قشقایی برای کسب ۳ امتیاز، جنگی تمام عیار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز یکشنبه هشتم مهرماه تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی به میزبانی ورزشگاه پارس برگزار کننده شهر آورد شیرازی‌ها هستند.

تا پایان هفته پنجم قشقایی با ۳ برد، یک تساوی، یک شکست و ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد و فجر سپاسی که حال و روز خوبی در هفته‌های سپری شده نداشته، با تنها یک برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و پنج امتیاز در جایگاهی بهتر از یازدهم قرار نگرفته است.

در جدول رقابت‌های دسته یک فوتبال تیم‌های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز و قشقایی شیراز همگی با ۱۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل، در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند و همین موضوع می‌تواند شانس قشقایی را برای پیروزی مقابل فجر و صعود به صدر جدول افزایش دهد.

ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصاف با فجر سپاسی را رقابتی دشوار دانست و گفت: برای این بازی کاملا آماده هستیم و در صورتی که بتوانیم با برد از زمین خارج شویم، گام بلندی برای صعود به لیگ برتر که هدف اصلی این فصل قشقایی است برداشته ایم.

وی افزود: ما متاسفانه از حمایت مسئولین محروم هستیم و امکانات مناسبی نیز در اختیار نداریم، اما اگر تماشاگران قشقایی در ورزشگاه حضور یابند و بعنوان یار دوازدهم ما را تنها نگذارند، یک سال رویایی را برای آن‌ها رقم می‌زنیم.

قیمت بلیط این دیدار برای علاقمندان ۳ هزار تومان مشخص شده است.

ابوالفضل گرمی و کمک هایش حمیدرضا افشون و سیاوش باقرنژاد، مسابقه تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز را قضاوت می‌کنند.

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، قشقایی ۲-یک شهرداری ماهشهر را شکست داد و فجر سپاسی با یک گل مغلوب کارون اروند خرمشهر شد.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم های فوتبال فجر سپاسی و قشقایی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.