وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:اگر برخی مدیران مرد میدان رزم نبوده باید راه خود را جدا کنند چراکه در ایران اسلامی جوانان توانمندی و غیرتمندی وجود دارند که می‌توانند سینه سپر کرده و با بصیرت خود به گونه‌ای عمل کنند تا کشور از این گردنه سخت و جنگ اقتصادی همچون هشت سال دفاع مقدس به سلامت عبور کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در جمع مردم زرین‌شهر و خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: حدود 30 سال پیش جنگ تحمیلی به پایان رسید اما همواره نیاز است از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس استمداد بطلبیم و با توجه به هجمه دشمنان در جبهه‌های مختلف باید روحیه جهاد، ایثار و فداکاری که در رزمندگان اسلام تجلی یافته بود را سرلوحه قرار دهیم تا بتوانیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی رمز پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را روحیه جهادی و انقلابی دانست و تصریح کرد: اگر شهدایی چون شهید شهریاری  کارهای بزرگی را در صنعت هسته‌ای انجام دادند به دلیل آن بود که این شهدای والا مقام مجاهدان فی سبیل الله بودند و مدیران ما در حوزه اقتصاد باید با الگو قرار دادن چنین افرادی همچون آنها عمل کنند.

وی بیان کرد: اگر برخی مدیران مرد میدان رزم نبوده باید راه خود را جدا کنند چراکه در ایران اسلامی جوانان توانمندی و غیرتمندی وجود دارند که می‌توانند سینه سپر کرده و با بصیرت خود به گونه‌ای عمل کنند تا کشور از این گردنه سخت و جنگ اقتصادی همچون هشت سال دفاع مقدس به سلامت عبور کند.

حسینی خاطرنشان کرد: در 40 سالگی انقلاب باید حوادث گذشته برای نسل جوان به درستی تبیین شود چراکه در برهه‌های مختلف شاهد اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری بودیم و در هفتم تیرماه 1360 شاهد آن فاجعه تلخ  بودیم که مسئولان و شخصیت‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند. قطعا اگر در کشورهای دیگر چنین اتفاقی رخ داده بود آن حکومت سقوط می‌کرد اما در ایران اسلامی چنین نشد و مردم با تمام توان به میدان آمدند.

وی گفت: امروز اگر رسانه‌های خارجی در حوزه مشکلات اقتصادی ورود پیدا کرده و مردم را به حرص و ولع و احتکار تحریک می‌کنند به دلیل آن است که می خواهند مشکلات اقتصاد را به یکی از عرصه‌های عملیات روانی برای ناامیدسازی افکار عمومی تبدیل کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد و راه‌هایی در دیگر کشورهای همسایه و جهان برای ما باز شده است و می‌توانیم از این گردنه سخت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی از دست ایران عصبانی هستند چراکه در غرب آسیا هر برنامه‌ای داشتند نقش برآب شده است و با شکست‌های سنگین مواجه شده‌اند.

حسنی گفت: وقتی ترامپ در سازمان ملل دولت خود را به عنوان موفق‌ترین دولت معرفی کرد همه کشورهایی که حتی با آمریکا همپیمان بودند به او خندیدند و این نشان از آن دارد که دیگر مثل گذشته نیست که هرآنچه آمریکا مطرح می‌کرد تحقق یافته و مورد تائید هم پیمانان آنها باشد.

 

انتهای پیام/م

حضور وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در زرین شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار