فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بزرگ برای ملت ایران است که با مرور هرنقطه از آن می‌توان درس‌های زیادی آموخت و آن را در زندگی به‌کار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت اظهار داشت: عملکرد و شهامت مردم ایران  مصداقی بارز در عملی کردن شعار «هیهات منا ذله» بود و پایه‌های الگویی این دوران  بر اساس آموزه‌های تشیع و استبدا ستیزی است.

وی گفت: دفاع مقدس به عنوان یک الگو باید به نسل‌های آینده انتقال پیدا کند؛ دفاع مقدس از بارزترین موفقیت‌ها و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی است که کشور ایران را در تمامی عرصه‌ها بیمه کرده است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای بزرگ برای ملت ایران است که با مرور هرنقطه از آن می‌توان درس‌های زیادی آموخت و آن را در زندگی به‌کار گرفت.

وی با بیان این که عزّت و اقتدار حال حاضر ایران اسلامی مرهون 8 سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس از بارزترین موفقیت‌ها و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی است که کشور ایران را در تمامی عرصه‌ها بیمه کرده است.

رحمانی ادامه داد: انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی عزیز مرهون دلاوری فرزندان این مرز و بوم است، آن‌هایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده‌اند؛ شهیدان زنده عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی اظهار داشت: در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس اگر همه اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم. 

رحمانی خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته بودند، به ظاهر همه قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آن‌ها به نتیجه رساند.

وی در ادامه با بیان این که دفاع مقدس به عنوان یک الگو باید به نسل‌های آینده انتقال پیدا کند افزود: دفاع مقدس و شهدا جنگ تحمیلی با خون خود به ما درس ولایت‌پذیری، آزادگی و ایثار آموختند و امروز به عنوان مسؤولان وظیفه داریم با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم به دفاع از دستاوردهای شهیدان بپردازیم.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت تصریح کرد: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان بویین میاندشت با هدف افزایش روحیه مقاومت، فداکاری و شهادت‌طلبی و نیز پاسداشت مقام والای شهدا، ایثارگران و نقش‌آفرینان دفاع مقدس طراحی شده است.

وی افزود: ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به وقایع و حماسه‌های دفاع مقدس و تبلیغ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کشور از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

رحمانی با اشاره به برگزاری 40 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بویین میاندشت تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، ویزیت رایگان، افتتاح مرکز نیکوکاری، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و مسابقات فرهنگی مختلف جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی سپاهیان  محمدرسول الله(ص) در آستانه هفته دفاع مقدس،این حرکت  را نشانه‌ای از بی‌ادعایی بسیج و همیشه درصحنه بودن بسیج دانست یادآوری کرد: علی‌رغم اینکه جوانان با هزاران مشکل عدیده از قبیل مشکلات مادی ،هنوز به برکت پویایی 8سال دفاع مقدس چشم به دنیا می بندند و پای کار وارد میدان می‌شوند، این حضور ارزشمند یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، زمینه ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم و نسل جوان با ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت درباره دفاع مقدس

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار