فرمانده انتظامی استان تهران از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع موادمخدر و کشف بیش از ۳۱۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.

کشف 318 کیلو تریاک در شهریار/ 4 دستگاه خودرو قاچاقچیان توقیف شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی استان تهران در رابطه با این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یک باند خانوادگی تهیه و توزيع موادمخدر به صورت گسترده در شهرستان شهریار، تيمی از ماموران پليس مبارزه با موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سرانجام محل تهیه و توزیع موادمخدر را مورد شناسايی و پس از هماهنگی قضایی در عملياتی غافلگیرانه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و 5 نفر را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی تصريح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه آنان، 318 کيلو و 930 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات 4 دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده، تحويل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار