جاساز کردن ۵۳ کیلوگرم تریاک در سیلندر CNG / زوج توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدندرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: زوج قاچاقچی که با خودروی خود سعی در وارد کردن مواد مخدر به پایتخت را داشتند،شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با دریافت یک گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر از استان مرکزی به استان تهران اظهار کرد: طی دریافت گزارش فعالیت مجرمانه دو نفر از مواد فروشان در شمال غرب تهران رسیدگی به موضوع در اختیار پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک زوج جوان با خودرو پژو پارس خود اقدام به جابه جایی مواد مخدر از شهرستان اراک به تهران کرده اند، گفت: جزئیات این گزارش در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با کسب دستور بازداشت متهمان فعالیت برای دستگیری آنها توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت آغاز شد.

سرهنگ بخشنده با بیان اعزام تیم عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان به استان مرکزی و همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با زیر نظر گرفتن محدوده تردد خودرو متهمان در یک عملیات مشترک زن و شوهر قاچاقچی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان مقدار ۵۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که در سیلندر CNG به صورت ماهرانه جاسازی شده بود توسط تیم مشترک عملیاتی مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر موضوع در اختیار مقام قضایی قرار گرفت‌.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار