سرمربی تيم پرسپوليس گفت: بازی خوبي از جانب هر 2 تيم را شاهد بوديم و من از بازيكنانم رضايت كامل دارم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم پرسپوليس پس از تساوي اين تيم مقابل استقلال در شهرآورد 88 اظهار كرد: همه از بازی دربی انتظارات زيادی را دارند اما من به بازيكنانم بابت بازی خوب و تلاششان تبريك می گويم و همچنين از هوادارانمان بابت اينكه 90 دقيقه تيمشان را تشويق كرده اند سپاس گزارم. نتيجه مثبتي را مقابل تيم استقلال گرفتيم و با همين نتیجه به مصاف تيم السد قطر در قطر خواهيم رفت و از اين بابت كه پرسپوليس در نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا بازي مي كند خيلی خوش حال هستم و افتخار می كنم. در اين بازی به هيچ وجه مصلحت انديشي نكرديم و به دنبال سه امتياز بوديم و در بسياری از دقايق مسابقه صاحب توپ و ميدان بوديم و درمجموع تيم بهتری نسبت به استقلال بوديم و به همين خاطر راضی و خوش حال هستم هر چند كه بازي رو نبرديم.

 متاسفانه حسين ماهينی دچار مصدوميت شد 

آن چيزي كه خيلي مهم است اين است كه فرهنگ برد و قهرمانی را هميشه درخودمان پرورش می دهيم امامتاسفانه حسين ماهينی دچار مصدوميت شد و طبق معاينات انجام شده اين بازيكن را در ادامه فصل نخواهيم داشت و فقدان بزرگی برای ما خواهد بود اما علی رغم تمامی مشكلات به دنبال جمع آوری امتياز و بلند پروازی های عاقلانه برای برد در ليگ قهرمانان آسيا هستيم.

بازيكنان هر 2 تيم تمام توانشان را برای برنده كردن تيمشان در زمين گذاشتند

او درادامه گفت:بازيكنان هر 2 تيم تمام توانشان را برای برنده كردن تيمشان در زمين گذاشتند و بازيكنان حريف به همراه مربی شان برای جويا شدن از حال و احوال حسين ماهينی به ديدار او در رختكن آمدند و بابت مصدوميت او متاسف شدند.

سرمربی پرسپوليس افزود: اين بازي با بقيه مسابقات فرق می كردچون يك دربی بزرگی بود و هر 2 تيم نقش بزرگی در اين مسابقه داشتند و اصلا موافق نيستم از اينكه بازی سطح كيفی خوبی نداشت اگر بازی سه بر سه،پنج بر پنج يا هفت بر هفت ميشد بازيی خوب از لحاظ كيفی بالا مي رفت؟ اين مسابقه برای هر 2تيم جايگاه ويژه ای داشت و نمی شود انتظار داشت كه در هر مسابقه 6 گل به حريف بزنيم و بايد توجه كنيم كه تيم استقلال 6 ملی پوش در تركيب خود دارد و آنها هم درمرحله يك چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا بازي سختی را مقابل حريفشان داشتند و صعود كردن از مرحله های ليگ قهرمانان اصلا كار ساده ای نيست تيم های بزرگ اروپايی مثل بارسلونا و رئال مادريد و همين طور منچستريونايتد هم به مشكل برخوردند.ميل به بردن در دربی 88 از جانب هر 2 تيم بود و در اين مسابقات گل زدن از طريق ضربات ايستگاهی به ثمر می رسد.

ما با يك تيم بزرگ مثل استقلال مسابقه داشتيم

او درباره اينكه تيم پرسپوليس نسبت به بازي گذشته موقعيت كمتر روی دروازه حريف خلق كرده است اظهار كرد: ما با يك تيم بزرگ مثل استقلال مسابقه داشتيم، برابر تيم سپيدرود 546 پاس داشتيم و همچنين 70 درصد مالكيت توپ را در اختيار داشتيم اما بازي امروز مقابل استقلال بود نه يك تيم انتهای جدولی و اين تيم تقويت شده و يكی از كانديدهای قهرمانی است و نمی شود انتظار داشت كه آن طور مقابل سپيدرود بازی كرديم مقابل استقلال هم بازی كنيم و نمی شود مقابل اين تيم 28 موقعيت گل ايجاد كرد. زكی پور،غفوری،چشمی، كريمی همه ملی پوش بودند كه در تركيب استقلال حضورداشتند.

اين بازي يك دربی بزرگ است و هر 2 تيم به دنبال قهرمانی هستند و من از بازي بسيار راضی هستم البته اگر بازی را با برد پشته سر می گذاشتيم مسلما خوش حال تربوديم.

در اين مسابقه به هيچ وجه مصلحت انديشی نكرديم

ما در اين مسابقه به هيچ وجه مصلحت انديشی نكرديم و 2مهاجمان تيممان حملات خوبی را بر روی دروازه استقلال انجام دادند و همان طور كه گفتم كل دفاع اين تيم ملی پوش هستند ولی كنترل بازی در اختيار پرسپوليس بود و احتمالا در يك صحنه بر روی علی عليپور خطای پنالتی رخ داد و يك شانس ديگر گلزنی را كمال كاميابی نيا از دست داد. در مسابقات قبلی هم بازی ها يك بر صفر تمام می شد و در اين بازی نتيجه غير منتظره ای  رقم نخورد و امشب شاهد بازی 2 تا از بهترين تيم های ايران مقابل هم را بوديم آن هم در چنين جو خوبی و باز هم می گويم كه هواداران 2 تيم روی بازيكنان تيمشان خيلی تاثير مي گذارند وبه همين دليل به هر 2 تيم تبريك مي گويم.

برانكو در پايان گفت: در پايان تكرار می كنم كه اين بازی يك دربی بزرگ بود و بازيكنان با كيفيتی در اين مسابقه بازی می كنند و تنها مشكل پرسپوليس در اين مسابقه مصدوميت ماهينی بود كه مجبور شدم كل دفاع را تغيير دهم و تيم استقلال دفاع خيلی خوبی داشت و ديگر نمی توانيم  بحث صادق محرمی و وحيد اميری را مطرح كنيم چون آن ها را ديگر در تيممان نداريم مثل آن می ماند كه ما درباره علی دايی، مهدی مهدوی كيا يا علی كريمی بخواهيم صحبت كنيم.


بيشتر بخوانيد: تمرين فرداى استقلال تعطيل شد 

حسینی: با این شرایط می‌توان توقع داشت السد را شکست داد؟/ خستگی در ساق‌های بازیکنان مان مشهود است

علیپور:فغانی پنالتی روی من را ندید / موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل نشد


انتهاي پيام/

اظهارات سرمربي سرخپوشان پس از شهرآورد 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار