بیش از 2 میلیارد و 791 میلیون تومان از جرایم پرونده های تعزیرات در 6 ماه گذشته وصول شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  اشرفی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبي گفت: در اين مدت هزار و 814 پرونده وارده داشتیم که میزان محکومیت آنها بیش از 8 میلیارد و 619 میلیون تومان بود.

وی افزود: این پرونده ها شامل 758 پرونده در بخش کالا و خدمات، 914 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 142 پرونده در بخش بهداشت بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبي گفت: در 6 ماه گذشته هزار و 843 پرونده مختومه شده که تعدادی از آن مربوط به پارسال است.

اشرفی افزود: در 6 ماه گذشته 466 پرونده در حوزه کالا و خدمات، 621 پرونده در بخش قاچاق و 100 پرونده درحوزه بهداشت در بخش اجرای احکام تعزیرات مختومه و جرایم آنها وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در حوزه بهداشت بیشترین تخلفات به ترتیب مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی و عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز وورد یا فاقد پروانه ساخت معتبر بود.

اشرفی افزود: در بخش کالا و خدمات هم عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور بیشترین تخلفات بود.

وی گفت: همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز بیشترین تخلفات مربوط به مباشرت در قاچاق کالا، خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای قاچاق و عرضه و فروش کالای قاچاق در واحد صنفی بود.

اشرفی افزود: در 6 ماه گذشته 195 تیم گشت 601 بازرسی انجام دادند.

انتهای پیام/ک

انجام  601 بازرسی در استان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.