مشاور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر گفتمان اخلاق مدارانه سران کشور با دنیا است و عمق و ادب حاکم بر کلام دکتر روحانی عزت و تراز برجسته ایران اسلامی را اثبات کرد.

سخنرانی رئیس جمهور ایران نشانگر اخلاق مدارانه سران کشور با دنیا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سعید انوری مشاور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام عنوان کرد: در سخنان قاطع رئیس جمهوری ما اصول حکمت، عزت و مصلحت نظام و مردم ایران در برابر زیاده خواهی های جهان استکبار مشهود بود.

وی اظهار کرد: گفتمان دکتر روحانی به دنیا ثابت کرد ایران اسلامی بدور از جنجال و حاشیه سازی های برخی سران سیاسی کشورها در همه حال از فرهنگ اصیل و عظمت خود دفاع می کند.

انوری افزود: ادب و متانت کلام دکتر روحانی این موضوع را نشان داد که مسائل سیاسی دنیا را باید با منطق و ادب حل کرد و با زور و ارعاب یا تهدید نظامی نمی توان مسائل و مشکلات دنیای کنونی را حل و فصل کرد.

مشاور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام اضافه کرد: وقتی نوع کلام رئیس جمهوری کشورهای ایران و آمریکا را با هم مقایسه کنیم به فراست تخریب، تهدید، تحقیر و تضعیف کشورها از نوع کلام و بیان ترامپ مشهود است.

انتهای پیام/ د

سخنرانی  اخلاق مدارانه رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل

برچسب ها: حسن روحانی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.