استاندار ایلام گفت:هر خون شهید تزریق شجاعت و شهامت و پایداری به نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان هست.

تزریق شجاعت و شهامت و پایداری به نظام جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز، ریختن خون هر شهید را تزریق شجاعت و شهامت و پایداری به نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان قلمداد نمود و عنوان کرد: از این دست حادثه ها بارها به ناحق بر ما اعمال شده است و هر بار انسان های بیگناه و شخصیت های بزرگی به فیض شهادت نائل آمده اند.

وی اظهار کرد: اگر این حوادث در هر کشوری اتفاق می افتاد به سقوط آن کشور منجر می شد اما در ایران اسلامی باعث وحدت و انسجام بیشتر در مقابل دشمنان شد و عزم مردم و مسئولان در دفاع از آرمان های امام و انقلاب جزم تر کرد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش به تغییر شیوه های جذب کتابخانی اشاره داشت و افزود: امروز بایست به تناسب نیاز روز جامعه در مقوله کتاب و کتابخوانی وارد شویم.

وی یادآورشد: برای عقب نیافتادن از سرعت تغییرات بایست همیشه سیستم کاری خود را به روز کنیم به نحوی که نتیجه این کش و قوس ها بجای افزایش صرف کتابخانه ها منجر به افزایش کتابخوان شود.

استاندار ایلام ضمن توصیه به مدیران در جهت هماهنگ کردن خود با سرعت علم و نوآوری بیان کرد: الان سیستم ها بطور کلی تغییر کرده اند بطوریکه جهش در حوزه های مختلف بصورت آنی و لحظه ای اتفاق می افتد و اگر ما از این گردونه عقب بیافتیم دیگر تلاش های ما مثمر ثمر نخواهد بود.

سلیمانی دشتکی ضمن توصیه به دستگاه های اجرایی جهت بهره مندی از افراد حرفه ای و آگاه به کار در امورات فضای رسانه ای و مجازی اضافه کرد:امروز جوانان بهتر از ما مسلط به فن آوری اطلاعات روز هستند و کار خوبی که ما در این دوره انجام داده ایم استفاده از ظرفیت جوانان در کنار مدیران دستگاه های اجرایی با عنوان مشاورین جوان است.

وی گفت: امروز همین مشاورین جوان در این حوزه های جدید حرف های زیادی برای گفتن دارند و بهتر است دستگاه های اجرایی از این ظرفیت مهم استفاده مفید کنند.

انتهای پیام/ د

پایداری  نظام جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.