سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از کشته شدن ۸ نفر و مصدمیت ۱۹ نفر در اثر حریق یکماه گذشته در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حمید هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از اعزام آتش نشانان مرکز استان برای امداد رسانی به ۳۶۲ حادثه شهریور امسال خبر داد.

وی با تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان جهت پیشگیری از وقوع حوادث، افزود: در اثر حریق و حوادث رویداده در یکماه گذشته ۱۹ نفر مصدوم و ۸ نفر جان باختند.

هاشمی گفت: در این مدت ۴۰۰ خودرو آتش نشانی به همراه ۱۰۸۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شد که طی عملیات‌های صورت گرفته ۸۱ نفر از شهروندان از حوادث نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: از تعداد عملیات‌های امدادی انجام شده ۲۲۸ مورد اطفای حریق و ۱۳۴ مورد امداد و نجات است.

وی با اشاره به امدادرسانی این سازمان به حوادث خارج از محدوده شهری، عنوان کرد: بر اساس وظایف انسان دوستانه و در راستای امدادرسانی به شهروندان و هموطنان حادثه دیده، آتش نشانی ساری در این مدت ۱۱۴ عملیات خارج از شهر داشته که ۳۴۵ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شد.

هاشمی از شهروندان خواست با فراگیری آموزش‌های ایمنی حتی الامکان از وقوع حوادث پیشگیری و یا در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اطلاع رسانی کنند.
۳۲۳ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف در شهر ساری

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ۳۲۳ مورد بازدید ایمنی طی شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت از ۲۷۷ واحد مسکونی، ۱۶ واحد تجاری و ۳۰ واحد از ادارات، سازمان‌ها و اماکن مذهبی در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آمد.

هاشمی به فعالیت‌های مختلف اداره پیشگیری سازمان اشاره کرد و گفت:: صدور ۱۱ گواهی حریق و حادثه و صدور ۷ گزارش بررسی علت وقوع حوادث، به درخواست ادارات بیمه، مراجع قضایی و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان طی این مدت برشمرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل این سازمان جهت ارائه مشاوره ایمنی، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره پیشگیری آتش نشانی ساری و یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ جهت مشاوره در زمینه ایمنی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/آ

مرگ ۸ نفر در ساری بر اثر حریق

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار