سونی بازی Fortnite را کراس-پلی کرد

شرکت سونی اعلام کرد که کاربران Play Station از این پس می‌توانند Fortnite را با کاربران Xbox One و Switch بازی کنند.

سونی بازی Fortnite را کراس-پلی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سونی بالآخره دست به کاری زد که بسیاری از کاربران Play Station از آن خواسته بودند و آن بازی کردن Fortnite با دیگر کنسول‌های خانگی بود. سونی به تازگی اعلام کرده که بازی Fortnite را از این به بعد روی پلتفرم انحصاری این شرکت از cross-play پشتیبانی خواهد کرد. با این قابلیت کاربران Play Station می‌توانند این عنوان را با صاحبان کنسول‌های دیگر بازی کنند.

از روز گذشته، نسخه‌ای بتا از این عنوان منتشر شده که به بازی‌کنندگان Fortnite اجازه می‌دهد در این بازی روی PS4 با صاحبان Xbox One، Nintendo Switch، رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک، iOS و اندروید رقابت کنند. کاربران PS4 همچنین قادر خواهند بود تا پیشرفت‌ها و خریدهای خود در نسخه قبلی Fortnite را به آن اضافه کنند.

تا به حال، cross-play برای عنوان Fortnite فقط با ورژن‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک و ورژن موبایل آن همخوانی داشت اما PS4 از دیگر کنسول‌ها پشتیبانی نمی‌کرد. سونی پیش از این، به طور دائم بهانه‌هایی می‌آورد که نمی‌تواند این قابلیت را برای این بازی روی PS4 اضافه کند.

روز گذشته، این کمپانی نه تنها cross-play را برای Fortnite فعالسازی کرد بلکه اعتراف کرد قول داده بنا به درخواست کاربران برای پشتیبانی از اجرای بازی‌های بین کنسولی، سیاست‌های شرکت را تغییر خواهد داد تا بتواند از این قابلیت در آینده برای عناوین مختلف بهتر پشتیبانی کند.

گفتنی است، cross-play یا cross-platform play قابلیتی است که به کاربران کنسول‌های خانگی اجازه می‌دهد تا یک بازی ویدئویی را به صورت آنلاین با شخصی دیگر که صاحب کنسولی دیگر است، بازی کند. به عنوان مثال یک شخص صاحب PS4 می‌تواند Fortnite را با شخصی دیگر که صاحب کنسول Xbox One است، به صورت آنلاین بازی کند.


بیشتر بخوانید:  تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد


انتهای پیام/

کاربران Play Station می‌توانند Fortnite را با دارندگان Xbox One بازی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار