جلسه کمیته ایمن شهرستان هرسین با موضوع اربعین تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جلسه کمیته ایمن شهرستان هرسین به ریاست نجف میرزاحسینی معاون فرماندار برگزار شد.

 وی گفت : مبلغ 262 میلیون تومان برای ساماندهی حاشیه مسیر پلیس راه - هرسین اختصاص داده شده است .

در این جلسه موضوع ایمنی مسیرهای تردد زوار اربعین حسینی (ع) بررسی و محل های حادثه خیز و مشکل دار مشخص و جهت ساماندهی آنها تصمیماتی جهت اجرا مصوب گردید.

 وی بر رفع مشکلات جاده ای حوزه این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت : به منظور جنگل کاری حاشیه مسیر پلیس راه - هرسین در سالجاری مبلغ 262 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

 وی در خصوص اقدامات برنامه ریزی شده جهت کاهش تصادفات جاده ای در سالجاری عنوان کرد : به منظور نصب نیوجرسی در پرتگاه های راههای اصلی و فرعی مبلغ 1 میلیارد تومان از محل اعتبارات راهداری اختصاص داده شده است.

 میرزاحسینی همچنین زمان اجرای پروژه های مذکور را سالجاری عنوان کرد.

 در این جلسه موارد ذیل جهت ساماندهی و رفع نقص مطرح شدند : نصب تابلو و علائم هشدار دهنده و سرعت گیر در مسیرهای منتهی به تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و بیستون که در مسیر راههای اصلی قرار دارند نصب گارد ریل در دور بر گردانها حذف دور برگردان های غیر مجاز نصب چراغ خطر در محل تقاطع خروجی هرسین به طرف نور آباد عدم وجود لاین کندرو در محل خروجی هرسین به پلیس راه .

 

 

انتهای پیام/د

اختصاص مبلغ 262 میلیون تومان برای ساماندهی حاشیه مسیر پلیس راه - هرسین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.