معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: در تلاش هستیم تا در اربعین مرز خسروی بازگشایی و تردد از این مرز انجام شود.

درصدد بازگشایی مرز خسروی برای اربعین هستیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدابراهیم الهی تبار در همایش تجلیل از دست اندرکاران حج امسال با گرامیداشت چهارم مهر روزی که به نام گیلانغرب به عنوان دومین شهر مقاوم نامگذاری شده، اظهار داشت: آنهایی که جنگ هشت ساله را رقم زدند امروز تحریم ها را علیه کشور ما اعمال می کنند و ما را در محاصره اقتصادی قرار می دهند.

وی خروج از برجام را یک حرکت علیه صلح و قوانین بین‌الملل دانست و گفت: در برابر این تهدیدهای دشمنان باید هوشیار باشیم همان گونه که تا امروز عزتمندانه از آرمان های نظام دفاع کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان نظام علیه کشورمان هر لحظه هجمه ای به راه می اندازند که البته با وجود همه سختی ها و تقدیم شهدا کشور ایران مقاومت می‌کند.

الهی‌تبار با اشاره به برگزاری مناسک حج بیان داشت: حج امسال با سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی دولت عزتمندانه برگزار شد.

وی معرفت بیشتر را سبب نشاط و شادابی بیشتر در انجام مناسک حج دانست و گفت: امسال امکانات بهتری برای حضور همه مذاهب در حج فراهم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث اربعین نیز در تلاش هستیم مرز خسروی بازگشایی و تردد از این مرز انجام شود که در این باره زیرساختها در کشور ایران فراهم است و وزیر کشور نیز با این موضوع به بغداد سفر کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.