رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان بر ضرورت تدوین نظام قانون‌مند کشوری در زمینه استعدادیابی دانش آموزان تاکید کرد.

جواد داوری رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در گفت‌وگوی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه برنامه ریزی برای استعدادیابی به نحو درست انجام نمی‌شود، اظهار کرد: این فرایند نادرست باعث گرایش نوجوانان به رشته‌هایی می‌شود که امکان پیشرفت در آن وجود ندارد.

وی افزود: اگر نوجوانان و جوانان در ورزش‌های مختلف شاهد پیشرفت خود نباشند، ورزش زده می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با تاکید بر تدوین نظام قانون‌مند کشوری در زمینه استعدادیابی دانش‌آموزان تصریح کرد: عملیاتی کردن این طرح در گرو  تعامل وزرات آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان در سطح ملی است.

داوری با بیان اینکه این هیئت ارتباط خوبی با هیئت ورزش دانش‌آموزی دارد عنوان کرد: استعدادیابی این هیئت، اکنون از طریق کلاس‌های آموزشی و بررسی دانش‌آموزان بلند قامت و با آمادگی جسمانی بالا و تمرین با مربیان تربیت بدنی مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید این هیئت تصریح کرد: با فراخوانی که به هیئت شهرستان‌ها و حتی فراخوان ناحیه‌ای انجام می دهیم، فرایند استعدادیابی تسهیل می‌یابد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با اشاره به اتمام فصل مسابقات قهرمان کشوری در سطح آقایان و بانوان عنوان کرد: از بین 12 تیم اعزامی از استان اصفهان، 10 تیم موفق به کسب مدال در این مسابقات شدند.

وی با اشاره به پیش‌رو داشتن مسابقات لیگ بسکتبال بیان داشت: هم اکنون لیگ برتر بانوان، تیم دسته دو بانوان و تیم پایه‌ی نوجوانان و جوانان بانوان در استان فعالیت می‌کنند.

داوری با اشاره به فعالیت دسته یک آقایان در استان خاطر نشان کرد: راه‌اندازی تیم سوپرلیگ آقایان نیز در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام /س

وضعیت هیئت بسکتبال استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.