معاون اموردهیاری های سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور در زنجان گفت: از ابتدای تاسیس دهیارهای کشور تاکنون 15هزارمیلیارد تومان اعتبار به دهیاریها ترزیق شده است .

تاکنون 15هزارمیلیارد تومان اعتبار به دهیاریها ترزیق شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سی و یکمین نسشت فصلی مدیران کل دفاتر روستایی وشوراهای استانداری های سراسر کشور در زنجان گفت: هدف اصلی این نشست ها خدمت به جامعه روستایی است .

معاون اموردهیاری های سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور با بیان اینکه   20 میلیون و704 هزار جمعیت روستای کشور است افزود: از ابتدای تاسیس دهیارهای کشور تاکنون 15هزارمیلیارد تومان اعتبار به دهیاریها ترزیق شده است .

جندقیان کاهش سرمایه اجتماعی ،ضعف آموزش وپرورش  و بهداشت نامناسب در روستا ها را از چالش های روستایی دانست و افزود: باید برای توسعه و خلاقیت در روستاها از ظرفیتهای بخش خصوصی هم بهره گرفت .

استاندار زنجان هم در این نشست گفت: در حال حاصر 85 درصد روستانشینان استان از گاز طبیعی برخوردارند که بزودی همه روستاییان بالای 20 خانوار در پوشش شبکه گاز قرار می گیرند .

درویش امیری با بیان اینکه هرچه میزان ارائه خدمات در روستاها بیشتر شود زمینه مهاجرت به شهرها کاهش خواهدیافت افزود:شبکه بزرگ دهیاری با انجام وظایف درست خود می تواند مانع ازهجوم روستاییان به شهر شوند.

انتهای پیام/ن

سی و یکمین نسشت فصلی مدیران کل دفاتر روستایی وشوراهای استانداری های سراسر کشور

برچسب ها: شورای شهر ، دهیاری ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.