مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: بررسی پرونده‌های مدیران بازنشسته ورزشی آغاز شده است.

اسبقیان: بررسی پرونده های مدیران بازنشسته آغاز شده استمحمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها گفت: قبلا قانون بازنشسته‌ها وجود داشت. دوستانی که در انتخابات شرکت کردند با قانون ایثارگری حاضر می شدند. حالا طبق قانون جدید بازنشسته‌ها در صورتی که جانباز بالای ۵۰ درصد باشند، یا فرزند شهید و یا ۳ سال اسارت داشته باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

او افزود: باید سوابق و پرونده روسایی که بازنشسته هستند، بررسی شود. این بررسی‌ها آغاز شده است و دوستانی که شرایط لازم را ندارند باید جای خود را به دیگران بدهند.

اسبقیان درباره این که چه زمانی بررسی‌ها تکمیل می‌شود ادامه داد: با دستور وزیر ورزش در اسرع وقت این اتفاق می‌افتد و فدراسیون‌هایی که روسایشان بازنشسته هستند و شرایط حضور ندارند، باید پست خود را ترک کنند. این قانون به ما ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره وضعیت فدراسیون قایقرانی بیان کرد: در چند روز آینده سرپرست فدراسیون قایقرانی مشخص می‌شود. البته احتمال ثبت‌نام مجدد وجود دارد. بعد هم تاریخ انتخابات را با هماهنگی سرپرست اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: اسبقیان: نامزد‌های نهایی فدراسیون شنا تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شوند

توضیحات اسبقیان درباره حواشی انتخابات فدراسیون های ورزشی

اسبقیان:نباید افراد بازنشسته در فدراسیون ها حضور پیدا کنند


انتهای پیام/

اظهارات اسبقیان درباره قانون منع بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار