مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها درباره اتفاقات مجامع انتخاباتی فدراسیون ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جامعه ورزش دو ماه شلوغ را پشت سر گذاشت و روسای 10 فدراسیون در آذر و دی مشخص شدند. برگزاری چند مجمع انتخاباتی خالی از حاشیه نبود. از انصراف تا بردهای یک طرفه کاندیداها گرفته تا یکه تازی گزینه های وزارت ورزش که صدای اهالی ورزش را درآورده بود که البته همواره این بخش از سوی عوامل وزارت تکذیب می شد.


محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در پایان روند برگزاری انتخابات فدراسیون ها ورزشی درباره شائبه های موجود و اعلام دیر هنگام اسامی کاندیداها گفت: از آن جا که ما باید منتظر اعلام جوابیه مراجع ذی صلاح برای تایید صلاحیت کاندیداها باشیم ممکن است اسامی کمی دیر اعلام شود. این موضوع به وزارت ربطی ندارد. فرآیندهای لازم باید انجام شود.

او افزود: هر گونه مهندسی انتخابات را رد می کنم. نمونه آن انتخابات فدراسیون بوکس و شنا بود. اگر رضوانی، خادم و یا ثوری رای می آورند، نشان می دهد مجمع عملکرد آن ها را رصد کرده است. مجمع با تعامل افراد صاحب نظر و با سواد، رئیس آینده را انتخاب می کند. حتی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا صحبت هایی درباره تفویض انتخاب بازرس فدراسیون به هیات ها شد که این موضوع نشان می دهد وزارت دخل و تصرفی در مسائل ندارد.

اسقیان درباره کافی نبودن زمان ارائه برنامه های کاندیداها در مجمع اظهار کرد: قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی، کاندیداها برنامه های خود را برای همه ارسال می کنند حتی این برنامه ها به دست ما می رسد. فضای مجازی و ایمیل راهکار ساده ای برای دریافت برنامه هاست.

 انتهای پیام/

 اظهارات اسبقیان درباره انتخابات فدراسیون های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار