نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پس از پایان لیگ دوچرخه سواری، بازیکنان برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌شوند.

محمودی : مهمترین مسابقات پیش رو بانوان دوچرخه سواری قهرمانی آسیا استمرجان محمودی نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی بانوان، مسابقات قهرمانی آسیا در سه رشته پیست، کوهستان و جاده را در پیش دارد که مهمترین مسابقاتی است که در آن شرکت می‌کنیم. مسابقات کوهستان در سال ۹۸ برگزار می‌شود. روز یکشته یکم شهریورماه در جلسه فدراسیون محمود پراش برای پیست و قادر میزبانی برای استقامت به عنوان مربیان جدید انتخاب شدند. در ماده کوهستان قرار مبنی بر این است که با پریموس مذاکره شود و در صورت توافق او مجدد به عنوان مربی کوهستان انتخاب شود.

او افزود: آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری در این سه ماده در آبان ماه برگزار می‌شود پس از پایان نفرات برتر به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند. بازیکنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حدود یک ماه تمرین می‌کنند. با توجه به شرایط اقتصادی اعزام به خارج از کشور سخت است و امیدوارم با مساعدت وزارت ورزش و جوانان اعزام به خارج از کشور آسان شود.

محمودی درباره تعلق گرفتن پاداش مدال به پرتوآذر گفت: در جلسه روز یکشنبه با وزارت ورزش و جوانان به موضوع تعلق گرفتن جایزه مدال به پرتوآذر اشاره کردم، اما گفته شد مصداقی صحبت نشود و صحبت‌ها در این حیطه به جلسه تخصصی بررسی عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی موکول شود. با وضعیت موجود اقتصادی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک حامی مالی برای این بازیکن پیدا کنیم. برای کسب سهمیه المپیک این بازیکن باید به مسابقات متعدد اعزام شود که هزینه‌ بسیار زیاد دارد. وزارت ورزش و جوانان از طریق اداره کل استان فارس برای تهیه دوچرخه فرانک کمک‌های لازم را انجام داده است. امیدوارم در نشست تخصصی که برگزار می‌شود دوباره بتوانیم از کمک وزارت ورزش و جوانان استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید :جایگاه چهل و نهم برای پرتوآذر در رقابت های قهرمانی جهان دوچرخه سواری

پرتوآذر: عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان از خود ارائه دادم

وقتی سرعت چرخ زندگی با رکاب دوچرخه تنظیم می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره وضعیت تیم ملی بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار