ملی پوش دوچرخه سواری گفت: پس از بازی‌های آسیایی با وجود سرماخوردگی، عملکرد خوبی از خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ارائه دادم.

پرتوآذر :  در رقابت های قهرمانی جهان عملکرد خوبی از خود ارائه دادمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کراس کانتری که یکی از نوابغ ایران است  با بدشانسی فتح سکوی بازی های جاکارتا 2018 را از دست داد.  مسابقات قهرمانی جهان یکی از مهمترین مسابقات ماده کوهستان است که بهترین های جهان از اروپا و آمریکا در این رقابت رکاب می زنند . پرتوآذر تنها نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان در سوئیس بود که از سوی میزبان دعوت شده بود و بخشی از هزینه های سفر او از سوی فدراسیون دوچرخه سواری تقبل شد.در این دوره از رقابت های قهرمان جهان 71 دوچرخه سوار رکاب زدند. پرتوآذر توانست در جمع 71 ورزشکار در جایگاه چهل و نهم قرار بگیرد. 

در این راستا فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: رقابت های قهرمانی  جهان یکی از مهمترین رقابت های ماده کوهستان است که بهترین های جهان در آن رکاب می زنند. با وجود سرما خوردگی پس از بازی های آسیایی جاکارتا  تمام تمرکز خودم  را بر روی رقابت های قهرمانی جهان گذاشتم و از عملکرد خودم رضایت دارم ؛ البته نمی توانم  بگویم بهترین عملکرد فصل خودم را ارائه داده ام.

مسابقات قهرمانی جهان کلاس درس حرفه ای بود

او افزود : برای اولین بار  در یک مسیر کاملا حرفه ای و تکنیکی  رکاب زدم . در ایران مسیر حرفه ای  نداریم و رکاب زدن در این مسیر برای من کلاس درس محسوب می شد.  سطح مسابقه قهرمانی جهان بسیار بالا است ؛ چرا که بهترین های جهان در این سطح  رکاب می زنند.  دوچرخه سواری کوهستان برای اروپا و آمریکا است و نوابغ این رشته  را در این مسابقات می توان دید . یک  مستندی  از زندگی حرفه ای  توسط  یک گروه  ساخته شد که در سوئیس پخش شد پس از آن ، بازخورد های مثبتی از سوی مردم دریافت کردم.


بیشتر بخوانید:

جایگاه چهل و نهم برای پرتوآذر در رقابت های قهرمانی جهان دوچرخه سواری

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بخشی از هزینه های پرتوآذر را در قهرمانی جهان را قبول کرد

فدراسیون دوچرخه سواری قید ۱۳۰۰ یورو طلبش را زد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار