رییس پلیس راهور لرستان از ۳۹ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در این استان خبر داد و گفت: خرم‌آباد تنها مرکز استانی بوده که از داشتن دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی محروم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منوچهر مرادی گفت: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر‌های استان هستیم به نحوی که این عدد به ۲۶ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه درون شهری اکنون حدود ۳۹ نقطه حادثه خیز با بررسی‌های دقیق کارشناسی شناسایی شده که عملیات اصلاح ۱۰ نقطه در حال اجراست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان بیان کرد: بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون شهری به ترتیب در شهرستان خرم‌آباد با ۱۵ نقطه، بروجرد ۱۲، دلفان ۵، کوهدشت و دورود ۳ نقطه قرار دارد.

مرادی در ادامه با اشاره به نبود دوربین‌های ثبت تخلفات در شهر خرم‌آباد، افزود: متأسفانه خرم‌آباد به عنوان تنها مرکز استانی است که از داشتن دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی محروم است به همین دلیل باید شرایط برای تعیین تکلیف وضعیت کنونی مهیا شود.

وی بیان کرد: در برخی از نقاط شهر نیاز به آرام‌سازی داریم چرا که رانندگان گمان می‌کنند که در جاده در حال رانندگی هستند همین موضوع باعث بروز تصادفات زیادی می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت بیشترین میزان تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: ۵۰ درصد فوتی‌ها افراد بالای ۶۰ سال هستند به همین دلیل باید با انجام اقدامات لازم شرایط را برای کاهش تصادفات در حوزه درون شهری مهیا کنیم.

انتهای پیام/د

شناسایی ۳۹ نقطه حادثه خیز درون شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.