سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت:با واحدهای صنفی که محصولات ضروری و مصرفی شهروندان را با قیمت غیر متعارف عرضه می کنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت و واحد صنفی این افراد پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  قرانی دادسرای عمومی و انقلاب گفت:در پی افزایش قیمت کالا‌ها و محصولات ضروری و مصرفی شهروندان گشت‌های مشترکی با محوریت مبارزه با احتکار از سوی دادسرای انقلاب مشهد و همکاری اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگا‌های در سطح شهر مشهد به اجرا درآمد.

وی افزود:با گرانی قیمت رب گوجه فرنگی مرحله دیگری از این عملیات‌های منسجم با حضور سرپرست دادسرای انقلاب مشهد و ماموران سازمان صنعت و معدن و پلیس آگاهی در قالب بازرسی از ۴۰ واحد تولیدی رب گوجه فرنگی انجام شد.

 سرپرست دادسرای انقلاب مشهد  گفت:با توجه به گزارشات مردمی که تا چند روز پیش این محصول مصرفی بین ۱۱ تا ۱۸ هزار تومان در بازار عرضه می شد طبق توافق و تعهد این واحد‌های تولیدی مقرر گردید از فردا این محصول طی قیمیتی واحد و به ملبغ از قوطی ۹۷۰۰ تومان به فروش رسد.

قرانی افزود: شهروندان می توانند از فردا این محصول را با قیمت مصوب از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه، اتکا، باز روز شهرداری خریداری کنند.

وی تاکید کرد: چنانچه افرادی از عرضه این محصول خارج از قیمت مصوب اقدام کنند طبق گزارش واصله از سوی شهروندان با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت و واحد صنفی این افراد پلمب خواهد شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برخورد جدی با گرانفروشان محصولات ضروری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.