فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: ۳ سارق و کلاهبرداری که ساعت مچی میلیاردی یکی از شهروندان قوچانی را به سرقت برده بودند، در شهرستان مشهد دستگیر شدند.

دستگیری سارقان ساعت مچی یک و نیم میلیاردی در قوچان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ساعت مچی گرانقیمتش توسط ۳ نفر، دستگیری عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی کاراگاهان پلیس آگاهی حاکی از آن بود که فرد شاکی قصد فروش یک عدد ساعت مچی طلا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را داشته، افراد خریدار پس از گرفتن ساعت بدون پرداخت وجه به فروشنده از محل متواری می‌شوند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قوچان تصریح کرد: کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی و ردزنی‌های پلیسی ۳ متهم را در شهرستان مشهد شناسایی و با نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیر و ساعت مچی را نیز کشف کردند.

 سرهنگ قدیر مصرخانی با اشاره به اینکه ۳ متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 

دستگیری سارق سیم و کابل و کشف ۷ فقره سرقت در قوچان

وی همچنین  از دستگیری سارق سیم و کابل و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان  افزود: کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ قدیر مصرخانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف و مقادیری سیم و کابل سرقتی از مخفیگاهش کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
از دوربین خدا نمیترسند .از دوربین پلیس خواهند ترسید .همه جا باید دوربین باشد