معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم کرمانشاه گفت: علی رغم محدودیت منابع و شرایط حاکم بر بودجه کشور منابع دانشگاه با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود در قوانین بالادستی ، پرداخت و تسویه معوقات کارکنان و بازنشستگان را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  فریبرز ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این معاونت با توجه به ظرفیت های موجود ، گفت: اضافه کار پرسنل ستادی و واحدهای تابعه تا شهریور سال ۹۷ پرداخت شده است و پرداختی حقوق رزیدنت ها و دیگر نیروهای شرکتی و طرحی دانشگاه نیز بروز می باشد.

ایمانی در ادامه با اشاره به تلاش های این معاونت در راستای پرداخت مطالبات بازنشستگان ، از تسویه کامل ذخیره و پاداش بازنشستگان تا پایان شهریور ماه سال ۹۶ خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه فعلا هیچ مبلغی را به این حوزه اختصاص نداده است و تمامی پرداختی های ما به بازنشستگان از درآمدهای اختصاصی دانشگاه بوده است.

ایمانی اضافه کرد: به صورت مستمر پیگیر تسویه مطالبات بازنشستگان هستیم و در خصوص شش ماهه دوم سال ۹۶ نیز ذخیره مرخصی بازنشستگان را پرداخت کرده ایم و امیدواریم با قول های مساعدی که از سوی سازمان برنامه و بودجه داده شده ، بتوانیم پاداش بازنشستگی شش ماهه دوم سال ۹۶ را پرداخت کنیم.

وی در ادامه از تسویه کامل پرداختی های پرسنلی در پایان سال ۹۶ خبر داد و افزود : کلیه مطالبات این سال از جمله حق لباس ، ذخیره و سنوات قرار دادی ، ماموریت ، حق مسکن و... پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص پرداختی های پرسنل درمانی نیز عنوان کرد: پرداخت کارانه کادر درمانی مرکز استان تا اردیبهشت و کارانه پزشکان نیز تا پایان آذر ماه پرداخت و در شهرستان ها نیز با دو ماه تاخیر کارانه همکاران در بخش درمان تسویه شده است.

وی بیان کرد: در سال ۹۶ در حدود ۵۰ میلیارد تومان سایر فصول و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون قریب ۲۷ میلیارد تومان بابت پرسنلی در شش ماه اول سال پرداخت شده است.

ایمانی در پایان با قدردانی از زحمات کلیه کارکنان دانشگاه ، سرمایه اصلی هر سازمانی را نیروی انسانی دانست و تاکید کرد: با حمایت های خوب و مستمر رئیس دانشگاه و استفاده از ظرفیت های موجود در چارچوب قانون ، تلاش میکنیم بتوانیم به کارمندان تلاشگر و شریف دانشگاه که سرمایه های ارزشمند این سازمان هستند بیش از پیش خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام/س

 معوقات کارکنان و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.