فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: سران طوایف،ریش سفیدان و معتمدین محلی بازوان توانمند پلیس در ارتقا امنیت در جامعه هستند.

بازخورد تعامل سازنده بین پلیس و سران طوایفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی رودبار جنوب دقایقی قبل در نشست ‌تعاملی با جمعی از سران طوایف، ریش سفیدان و معتمدین محلی حوزه نهضت آباد این شهرستان، گفت: همکاری  با پلیس این زمینه را ایجاد خواهد کرد که بتوان زمینه های بروز جرم در محلات را شناسایی و قبل از اینکه فرصت وقوع پیدا کنند شناسایی و کشف شوند.

وی افزود: سران و بزرگان طوایف  و ریش سفیدان می توانند بعنوان بازوی قوی و‌پشتوانه محکم مردمی در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی یاریگر پلیس باشند.

سرهنگ فیروزبخت گفت: ترغیب نسل جوان به کنترل خشم و افزایش آستانه صبر و تحمل در مواجهه با برخی از ناملایمات های اجتماعی از رسالت های مهم بزرگان و ریش سفیدان است.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: بازخورد تعامل سازنده بین پلیس و سران و ریش سفیدان همسویی و همگرایی مردم را در راستای رفع معضلات و آسیب های اجتماعی در پی دارد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.