برنامه های گرامیداشت هفتهدفاع مقدس توسط فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند تشریح شد . 

شجاعی مندی فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت :نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دین کوچکی است به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و روح بلند و ملکوتی شهیدانی که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) ایستادند و با ایستادگی خود عزت امروز و تعالی فردا را به ارمغان آوردند .

وی افزود : هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی با اشاره به اینکه   این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد .

وی به برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس اشاره نمود و گفت : بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس و شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدای جنگ تحمیلی ، تجلیل از ایثارگران همکار شاغل، شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است .

فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند  برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس ، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و محرم، برپایی ایستگاه توزیع چای صلواتی در محل اداره و شرکت در مراسم عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ ط آ

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس

 
 
برچسب ها: دفاع مقدس ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار