مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:بیش از ۹۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مستمری به افراد مستمری بگیر پرداخت می‌شود.

عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:فعالیت های سازمان بهزیستی را در سه حوزه تخصصی پیشگیری،اجتماعی و مشارکت های مردمی و پشتیبانی عنوان کرد و گفت:طی سال گذشته ۱۰۲ هزار نفر از سازمان بهزیستی استان خدمات دریافت کرده‌اند.

وی افزود:3 هزار و 35 خانوار از مرداد ماه امسال به مستمری بگیران بهزیستی خراسان جنوبی اضافه شدند و مستمری آنان برقرار شد که با این افراد،تعداد خانوارهای مستمری بگیر بهزیستی خراسان جنوبی به  10 هزار و 6 خانوار مددجو و توانخواه افزایش پیدا کرد.

عرب نژاد با بیان اینکه برای این افراد در مجموع هرماه بیش از 962 میلیون و 500 هزار تومان مستمری پرداخت می شود،گفت:همچنین قرار است برای 72 امداد بگیر که در خانواده اقوام و بستگان زندگی می کنند کمک هزینه نگهداری و یارانه به صورت ماهیانه از سوی بهزیستی پرداخت شود که برای هر نفر 350 هزار تومان است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی افزود:با این تعداد در مجموع 204 امدادبگیر در استان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که هرماه 71 میلیون و 400 هزار تومان برای آنان پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد:خانواده های یک نفره تحت پوشش سازمان ۱۴۸ هزار تومان،خانواده‌های دو نفره ۲۴۹ هزار تومان و خانواده های سه نفره نیز ۳۲۴ هزار تومان مستمری ماهیانه از بهزیستی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/غ

بیش از ۹۶۲ میلیون تومان مستمری به افراد مستمری بگیر پرداخت می شود

برچسب ها: بهزیستی ، مستمری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار