استاندار کرمانشاه گفت: تمامی وام های زیر ۵۰ میلیون آسیب دیدگان زلزله، امهال می شودو کمیته بررسی وام های بالای ۵۰ میلیون زلزله زدگان از چهارشنبه آغاز به کار می کند

تمامی وام های زیر ۵۰ میلیون آسیب دیدگان زلزله، امهال می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند استاندار کرمانشاه صبح سه شنبه در نشست بررسی وضعیت امهال وام های  آسیب دیدگان در زلزله اظهار داشت:بیش از ۹۰ درصد وام های آسیب دیدگان  زلزله زیر ۵۰ میلیون تومان است که بر اساس مصوبه دولت کلیه این وام ها امهال می شود.
 
وی ادامه داد: سقف فعلی برای کل وام های امهال شده مبلغ ۲۳۱۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان است که امهال ها با رعایت این سقف انجام می شود. البته در صورت نیاز برای افزایش این سقف مکاتبه خواهیم کرد.
 
بازوند گفت:وام های بالای ۵۰ میلیون تومان توسط کمیته ای به ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیریت بحران و عضویت سازمان برنامه به عنوان ناظر از فردا چهارشنبه آغاز به کار می کند.
 
وی بیان کرد:دیگر دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز بر حسب موارد به این کمیته دعوت خواهند شد‌در این کمیته لیست پرونده های مشمول امهال به تفکیک هر بانک به شکل کارشناسی مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد نتایج مصوبات این کمیته از طریق مدیریت بحران به بانک ها اعلام می شود.
 

 انتهای پیام/ز


کمیته بررسی وام های بالای ۵۰ میلیون زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.