احتکار 10میلیارد ریال لوازم بهداشتی در اصفهان

کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اجرای مرحله دیگری از عملیات مرصاد 11 محموله بزرگی شامل پوشک بچه و لوازم بهداشتی که در یک منزل قدیمی احتکار شده بود را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت : کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه ماموریت مقابله با محتکران و شناسایی انبارهای احتکار کالا با اجرای مرحله دیگری از عملیات مرصاد 11 توانستند محموله بزرگ پوشک بچه و لوازم بهداشتی که در یک باب منزل قدیمی واقع در شهر اصفهان احتکار شده بود را مورد شناسایی قرار دهند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ، 2 هزار و 200 کارتن پوشک بچه،130 کارتن دستمال کاغذی و ... کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، کارشناسان ارزش این محموله را 10 میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتکار بودن این کالاها به دلیل عدم اعلام موجودی به سازمان صنعت ، معدن و تجارت به اثبات رسیده بیان کرد: مالک این محموله که خرده فروش لوازم پلاستیکی اعم از ظروف و دستمال کاغذی و در حد جزئی چند بسته پوشک بچه است ، شناسایی و به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس فعالیت تمامی واحدهای صنفی را مورد رصد قرار داده و با هرگونه تخلف در مورد احتکار و گرانفروشی مقابله می کنند اظهار داشت : از شهروندان نیز می خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا در انبارها و به ویژه در منازل دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف لوازم بهداشتی در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.