عضو شورای شهر تهران گفت: دفاتر خدمات الکترونیک شهر نه تنها مراجعات مردم به شهرداری را کاهش نداده‌اند، بلکه موجب افزایش آن‌ شده‌اند.

دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مراجعات به شهرداری را افزایش داده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در نشست اعضای کمیسیون حقوقی و نظارت که عصر امروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به تخلفاتی که به کمیسیون نظارت و حقوقی ارجاع می‌شود، اظهار کرد: یک بخشی از شکایات مربوط به تخلفات شورای معماری مناطق است که چون در دوره جدید بخشی از آن‌ها برخلاف مقررات بوده، اجرا نشده است.

وی تصریح کرد: بخشی دیگر از شکایات مربوط به املاکی است که شهرداری از مردم خریداری کرده و نتوانسته مبالغ آن‌ها را پرداخت کند، چراکه بخش قابل توجهی از آن‌ها املاک ریزدانه و متعلق به اقشار ضعیف جامعه است.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: بخش دیگر شکایات مربوط به مراجعاتی است که مردم به شهرداری دارند و پیش از این قرار بود که دفاتر خدمات آن‌ها را انجام دهند، اما دفاتر خدمات شهری نه تنها مراجعات را کاهش داده‌اند، بلکه باعث افزایش مراجعات به شهرداری شده‌اند، زیرا مردم یک بار به این دفاتر مراجعه می‌کنند و یک بار برای پیگیری کار خود به خود شهرداری رجوع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.