فرمانده سپاه رامسر گفت: دشمن امروز گرگی است که با لباس میش حرف از دوستی میزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در مراسم صبحگاه و رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجی شهرستان رامسر که در شهر کتالم و ساداتشهر برگزار شد با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای ترور گفت: امنیت پایدار کشور مدیون خون شهداییست که در دفاع از کشور و ارزش‌ها جنگیدند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز گرگی است که در لباس میش قرار گرفته است افزود: همان‌هایی که سال‌ها جوانان این کشور را به شهادت رساندند و هنوز هم به طرق مختلف به کشور هجوم می‌آورند حرف دوستی و دموکراسی را به زبان می‌آورند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه شهدای شاخصی در شهرستان رامسر داریم که متاسفانه ناشناخته مانده اند گفت:: وظیفه مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت در جامعه است.

فرمانده سپاه رامسر افزود: کشور با تهاجم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی روبرو است و همه ما موظفیم در مقابله با این تهاجم‌های دشمن مقابله کنیم.

سردار حجتی نیا یکی از یادگاران دفاع مقدس نیز با بیان اینکه دولت‌ها برای حفظ ارزش‌ها و فرهنگ و خدمت رسانی به مردم به وجود آمده اند، گفت:: جنگ‌ها با هدف چپاول منابع، تحت سیطره قرار دادن و زیربار قراردادن قرارداد‌های ننگین و هجوم به ارزش‌ها و فرهنگ یک کشور در سطح بین المللی به انجام می‌شود.

وی افزود: صدام با حمایت استکبار جهانی جنگی را علیه ایران آغاز کرد که کشور تازه به انقلاب رسیده و نوپا بود، ولی رشادت‌های مردم جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

حجتی نیا با بیان اینکه کشور ایران از زمان شاه اسماعیل صفوی تاکنون درگیر ۲۴ جنگ شده است، گفت:: ویژگی‌هایی که در جنگ ۸ ساله وجود دارد بسیار متفاوت از بقیه جنگ‌ها بود.

وی افزود: ایران در دفاع مقدس در برابر دو قدرت شرق و غرب قرار گرفت و طولانی‌ترین جنگ پس از جنگ‌های جهانی را تجربه کرد که برخی هنوز شک دارند ما در جنگ پیروز شده ایم.

حجتی نیا گفت: در دفاع مقدس برخلاف دیگر جنگ‌ها، کشور ایران حتی یک وجب از خاکش را از دست نداد و توانست تحولی در منطقه ایجاد کند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار در مقابل قدرت ایران به دریوزگی افتاده است افزود: دشمنان به قدری درمانده شده اند که با ضعیف‌ترین اقدام نظامی کودک ۴ ساله را در اهواز به شهادت میرسانند.

وی ولایتمداری، شهادت طلبی و استقامت را نقطه مشترک وصیت نامه همه شهدا دانست و گفت:: این سه کلمه نیاز امروز جامعه است و باید با تکیه بر این سه موضوع و مرور فداکاری‌ها و مدیریت جنگ، دفاع مقدس جدیدی را در کشور رقم بزنیم.
انتهای پیام/آ

دشمن امروز گرگی در لباس میش است

برچسب ها: برجام ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار