نشست شورای ورزش شهرستان اسلام آباد غرب با موضوع وضعیت تیم هندبال در رقابتهای لیگ برتر با حضور مدیرعامل این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درنشست با تقدیر از حمایتهای فرماندار شهرستان از ورزش و رویدادهای بزرگ ورزشی در این شهرستان گفت:خوشبختانه فضای حمایتی و همدلی بسیار خوبی امروز در امر حمایت از ورزش در استان ایجاد شده است.

وی گفت : برخی اتفاقات امسال ورزش استان در تاریخ ورزش کرمانشاه بی سابقه بوده است و این اتفاق نمیفتاد جز با همراهی و حمایتهای مجموعه مدیریتی استان .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،گفت : برای ایجاد زمین های روباز ورزشی بیش از ۴ میلیارد تومان امسال هزینه خواهد شد که اختصاص ۲ زمین چمن مصنوعی در اسلام آباد غرب در دستور کار است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه هزینه کردن در ورزش سرمایه است، کمک به تنها نماینده استان در لیگ برتر هندبال را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد:به همین منظور و با تاکید استاندار محترم و در راستای توسعه نشاط اجتماعی از طریق ورزش در این شهرستان حمایتهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد : با این همدلی و حمایتها تیم هندبال اسلام آبادغرب در رقابتهای لیگ برتر نماینده سربلندی برای ورزش استان کرمانشاه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از برنامه ریزی این اداره کل در راستای همگانی کردن ورزش خبر داد و گفت:به همین منظور از مهرماه سالجاری تا بهمن ماه المپیاد بزرگ ورزش محلات در ۱۰ رشته ورزشی تحت عنوان فجر ۴۰ در سراسر استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

برخی اتفاقات امسال ورزش استان در تاریخ ورزش کرمانشاه بی سابقه بوده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.