مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اخیرا تلاش کردیم علاوه بر دستگاه‌های اداری، همه مردم نیز برای درخواست فیبر نوری ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید صدری  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در شورای اداری استان اصفهان که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: شرکت مخابرات ایران بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کشور است.

وی افزود: در رویکرد جدید این شرکت تلاش داریم تا همکاری خوبی را با بخش خصوصی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم در تمام استان‌ها تجهیزاتی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: همکاری خوبی را با شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی شروع کردیم و اخیرا تلاش کردیم علاوه بر دستگاه‌های اداری، همه مردم نیز برای درخواست فیبر نوری ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص همکاری جدی شهرداری را برای حفاری‌ها نیاز داریم و امیدواریم شروع کار از اصفهان باشد؛ کارهایی در این زمینه انجام شده است و در نقاط مختلف استان این فیبر در اختیار قرار گرفته است و آمادگی تامین این زیرساخت را در کل استان را داریم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: باتوجه به تحریم‌ها تلاش کردیم ابزار مورد نیاز از تولیدات داخل باشد و شرکت‌هایی در این زمینه کار می‌کنند؛ همچنین سه همایش برای حمایت از استارتاپ‌ها تاکنون برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ورزشگاه نقش‌جهان به فیبر نوری متصل شد و وای فای آن راه‌اندازی شد و در 40 نقطه از استان برنامه‌ریزی کردیم که این امکان را فراهم کنیم.

صدری در پایان بیان کرد: تعداد 935 روستای بالای 20 خانوار داریم که 320 روستا فیبر نوری و 569 روستا adsl دارند.

 

انتهای پیام/س

طرح های مخابراتی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
فیبرنوری براکجاهاتدارک دیده شده چرا ماتوخیابان جابر انصاری نمی تونیم داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۲:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
تورو خدا یه فکری ب حال اینترنت فیبرنوری محله خوراسگان بکنید،بااین همه شهید،حق ما این نیست