فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از خدمات رسانی 5 اکیپ پزشکی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

خدمات رسانی 5 اکیپ پزشکی در مناطق محروم نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به رسالت خود در حوزه حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون سال‌های گذشته در زمینه برگزاری مراسم‌ فرهنگی و مذهبی درهفته دفاع مقدس برنامه‌هایی تدارک دیده است، افزود: مردم باید هوشیار باشند تا فریب یزیدیان زمان را نخورند.

وی به اجرای بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در شهرستان نهاوند، اشاره کرد وگفت: در اولین روز از این هفته؛ نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در شهرستان با امام‌جمعه نهاوند دیدار و وی رهنمودهایی را بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که با حضور بسیجیان برادر و خواهر برگزار شد برپایی حلقه‌های صالحین در مصلی نماز جمعه بود.

کریمی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی ۵ اکیپ پزشکی و ۲۵ گروه جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه ‌یافته شهرستان از دیگر برنامه‌ها در شهرستان نهاوند است، بیان کرد: فضاسازی، برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و گشت‌های بسیج محور این برنامه هاست.

انتهای پیام/ب

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.