مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:۲۸ هزار دانش آموز، طلبه و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان از امروز راهی مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها شدند.

حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۲۵ هزار دانش آموز و سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی در کنار سایر هم کلاسی‌های خود راهی مراکز علمی در مقاطع مختلف تحصیلی شدند.

وی دانش‌آموزان و دانشجویان را آینده ه‌سازان کشور توصیف کرد و افزود: کمیته امداد نخبگان زیادی را تحویل جامعه داده است وخوشبختانه در بین مسئولان کشوری و استانی از فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد به چشم می‌خورد که با همراهی این نهاد به مراحل بالا صعود کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی از دانش‌آموزان با اهدای بسته‌های تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی و از دانشجویان با پرداخت بخشی از شهریه دانشگاه و کمک‌های مبتنی بر نیاز آنان حمایت می‌کند.

آسوده با ذکر اینکه تنش و استرس در فضای خانواده و تحصیل دانش‌آموزان تأثیرگذاراست، اعلام کرد: از دیگر حمایت‌های تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌های فردی و گروهی تحصیلی، اردو‌های آموزشی و تشویقی و نظارت بر دوره تحصیل توسط رابطان فرهنگی این نهاد است تا مشکلات خانواده‌ها در این مورد کامل برطرف و یا به حداقل ممکن برسد.

وی گفت: با شرایط اقتصادی فعلی و محرومیت گسترده استان، این نهاد نمی‌تواند به‌تن‌هایی از پس مشکلات عدیده خانواده‌ها برآید و اگر همراهی و مشارکت خیران نباشد مشکلات همچنان باقی می‌ماند که امیدواریم با کمک و همراهی هر چه بیشتر مردم نوع‌دوست مشکلات نیازمندان کاهش یابد و مرتفع گردد.

انتهای پیام // م. ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار