عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از چالش‌های شهر تهران فقدان تأمین سرانه‌های عمومی و آموزشی است که این نارسایی در منطقه 22 کاملاً مشهود است.

انتقاد الویری‌ از تأمین نشدن سرانه‌های آموزشی در منطقه 22 تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری‌ عضو شورای شهر تهران در هشتاد و هشتمین‌ جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اجرای مصوبات قبلی شورای شهر اظهار کرد: شهرداری تهران و آموزش و پرورش بر اساس مصوبه شورا طرح ساماندهی توسعه آموزشی را در دستور کار داشتند که بر این اساس شهرداری باید از طریق کمیسیون ماده 5 اقدامات لازم را انجام می‌داد، اما با گذشت 3 سال از این مصوبه‌ هنوز اقدامی انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ما باید مدارس را به گونه‌ای ساماندهی‌ می‌کردیم که مانع سفرهای اضافه برای مدارس شویم، تصریح کرد: هنوز این مصوبه انجام نشده تا ما شاهد حل شدن بخشی از مشکلات ترافیکی باشیم‌.

وی تصریح کرد: یکی از چالش‌های شهر تهران نبود سرانه‌های عمومی و آموزشی است که این نارسایی‌ در منطقه 22 کاملاً مشهود است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری وظیفه دارد با همکاری آموزش و پرورش تا 3 سال دیگر ساماندهی مدارس را انجام دهد، گفت: تاکنون این کار عملی نشده و باید با فوریت‌ اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار