یک گروه حامی رژیم صهیونیستی به اسپانیا درباره به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل هشدار داد.

هشدار یک گروه حامی رژیم صهیونیستی به اسپانیا درباره فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یک گروه حامی رژیم صهیونیستی به اسپانیا هشدار داد در صورتی که این کشور، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد، اسرائیل هم همین کار را درباره منطقه خودمختار «کاتالونیا» انجام خواهد داد.

این گروه اعلام کرد: اگر این اتفاق بیافتد، به احتمال قوی اسرائیل هم منطقه کاتالونیا را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت خواهد شناخت.

این گروه حامی رژیم صهیونیستی به نام «ACOM» که در اسپانیا مستقر است این اخطاریه را پس از آن منتشر کرد که رسانه ها گزارشهایی را منتشر کردند درباره اینکه «ژوزف بوررل»، وزیر امور خارجه اسپانیا اعلام کرد در تلاش است اتحادیه اروپا را متقاعد کند فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

گروه «ACOM» که از جمله حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی است، بودجه خود را از طریق اهداکنندگان خصوصی تأمین می کند و با هرگونه تحریم تل آویو مخالف است.

کاتالونیا یک منطقه خودمختار در اسپانیا است. این منطقه دارای 4 استان بارسلون لریدا، خیرونا و تاراگوناست و حدود 7 میلیون جمعیت دارد. همه پرسی استقلال کاتالونیا از اسپانیا اول اکتبر سال 2017 برگزار شد. دادگاه قانون اساسی اسپانیا در ماه سپتامبر این همه پرسی را معلق کرد؛ اما حکومت کاتالونیا با آن مخالفت کرد. این همه پرسی به یک بحران در قانون اساسی اسپانیا منجر شد و عملیات پلیس برای متوقف کردن این همه پرسی آغاز شد. طبق اعلام رسمی، 90 درصد کسانی که موفق به شرکت در رأی گیری شده بودند، به استقلال کاتالونیا رأی دادند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار