رئیس پلیس راهوراستان مرکزی از نظارت ۲ مرحله‌ای پلیس راهوراستان مرکزی بر سرویس مدارس خبرداد.

نظارت ۲ مرحله‌ای پلیس راهوراستان مرکزی بر سرویس مدارسسرهنگ ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهور این استان در روز اول مهرماه از نظارت ۲ مرحله‌ای پلیس راهوراستان مرکزی بر سرویس مدارس خبرداد.

سرهنگ امیدی افزود: در مرحله اول طرح که تا ۱۵ مهر اجرا می‌شود پلیس راهور استان مرکزی تمام توان خود را بر نظارت بر رفت و آمد و سرویس مدارس متمرکز می‌کند و در مرحله دوم که تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد پلیس حضور جلو مدارس حضور خواد داشت.

وی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی ترافیک همزمان با اغاز مدارس به والدین دانش آموزان توصیه کرد: از توقف و پارک خودرو مقابل مدارس خودداری کنندتا از ازدحام ترافیک جلوگیری شود.

خانواده‌ها از سرویس‌های مدارس دارای برچسب تایید شده استفاده کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تهیه برچسب سرویس مدارس با خبرداد و از خانواده‌ها خواست از سرویس‌های دارای برچسب تایید شده برای مدرسه دانش آموزان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سرویس‌هایی که برچسب دارند از نظر معاینه فنی و سلامت خود رو و راننده تایید شد اند و نظارت کافی بر روی ان‌ها انجام خواهد شد تصریح کرد: رانندگان باید طبق ظرفیت درج شده دانش اموز سوار کنند.

سرهنگ امیدی از مردم خواست هرگونه تخلف در سرویس مدارس را با سامانه ۱۱۰ و یا همکاران پلیس در سطح شهر اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.