مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری کرمانشاه گفت:طرح استقبال از مهر به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ویژه به دانش‌آموزان، توسط مناطق۸گانه،در آغاز سال تحصیلی جدید در حال اجرا است.

اجرای طرح استقبال از مهر در آغاز سال تحصیلی جدید عارف کیا مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:طرح استقبال از مهر به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ویژه به دانش‌آموزان، توسط مناطق۸گانه،در آغاز سال تحصیلی جدید در حال اجرا است  که در همین راستا مدیریت شهری در قالب چند اکیپ در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه وظایف هر یک از مناطق شهرداری برای طرح استقبال از مهر مشخص و به آن‌ها ابلاغ‌شده است  بیان  کرد: تهیه و نصب بنرهای تبریک آغاز سال تحصیلی، تأکید بر پاک‌سازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، شست‌وشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس از برنامه های  این اداره است.

عارف کیا  گفت: پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی حاشیه‌ها معابر اصلی و فرعی و خط کشی عابر پیاده وترمیم آسفالت و فضای سبز حاشیه مدارس، ترمیم پیاده‌روهای منتهی به مدارس و مراکز آموزشی نیز از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری است که توسط مناطق درحال انجام است.

 

انتهای  پیام/ز

طرح استقبال از مهر در مناطق ۸گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.